Aktualności

Strona główna Aktualności
20
03
2020
Optymalizacja kosztów i eliminacja strat w okresie globalnych zmian

Gwałtowne zmiany w ostatnich tygodniach na rynku wpływają na zmiany strategii firmowych. Osoby zarządzające musza podejmować wiele decyzji zapewniających bezpieczeństwo statusowi finansowemu firmy. Wiele tych decyzji jest związana z nowym stylem pracy, brakiem zamówień, zmian w systemach produkcji i nowymi strategiami marketingowymi. Celem jest przede wszystkim optymalizacja kosztów stałych i wprowadzenie nowych systemów pracy w celu zapewnienia ciągłości finansowej. Jest to czas redukcji kosztów, analizy dotychczasowych planów sprzedażowych, przydzielania efektywnie wykonywanych zadań. Dogłębna analiza możliwości ograniczenia wydatków i redukcji strat w tym okresie jest kluczową rolą managementu.

Program jest dedykowany :

  • Właścicielom firm stojącym przed trudnym zadaniem utrzymania ciągłości pracy firmy
  • Dyrektorom zarządzającym polskimi oddziałami, realizującymi politykę globalną i lokalną firmy
  • Managerom wszystkich szczebli odpowiedzialni za realizację polityki i planów firmy

Tematyka :

  • Analiza obecnej sytuacji spowolnienia rynku w odniesieniu do własnej firmy  
  • Analiza kosztów stałych firmy i planowanych przychodów w odniesieniu do scenariusza optymistycznego i pesymistycznego
  • Plan renegocjacji dostaw – elementy negocjacji zakupowych
  • Wprowadzenie zmian systemów pracy – analiza planu wynagrodzeń
  • Planowanie projektów związanych z nowymi strategiami
  • Kontrola efektywności projektów dotychczasowych – raport kosztów planowanych

Korzyści dla uczestników :

  • Budowa świadomości o obecnej sytuacji finansowej firmy
  • Przygotowanie listy dostawców oraz renegocjacji dostaw
  • Podniesienie świadomości  i umiejętności negocjacyjnych
  • Przegląd projektów istniejących i wprowadzanych
  • Podniesienie umiejętności optymalizacji kosztów poprzez zarządzanie projektowe

Program :

1/ Omówienie możliwych strategii optymalizacji kosztów

  1. Analiza kosztowa działów firmy
  2. Analiza warunków dostawców
  3. Warunki zatrudnienia, wynagrodzeń, systemy motywacji
  4. Projekty bieżące
  5. Projekty planowane – zmiany systemowe
  6. Całkowite koszty stałe

2/ Zasady renegocjacji warunków handlowych

  1. Techniki sprzedażowe dostawców – wywieranie wpływu na odbiorcy
  2. Taktyki negocjacyjne w zakupach – możliwe sposoby opierania się presji
  3. Trudne sytuacje w rozmowach negocjacyjnych

3/ Analiza projektów planowanych i istniejących

  1. Uzasadnienie projektu
  2. Tworzenie profesjonalnego WBS – podstawy dobrego budżetowania
  3. Tworzenie budżetu
  4. Analiza bezpieczeństwa projektu – „czerwone i zielone” światło

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Typ szkolenia:   webconference

Czas trwania:   4 godz.

Sposób prowadzenia:  - on line

Data/godz. rozpoczęcia: 10.00

Inwestycja: wartość – 950 PLN + 23% VAT za osobę.



« Wróć
Kim jesteśmy?



Professional Business Consulting (PBC) – jest firmą konsultingowo-szkoleniową działającą od wielu lat na rynku polskim. Głównymi kierunkami naszych działań jest zarówno doradztwo strategiczne dla naszych firm partnerskich jak również budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju dla pracowników tych firm.

Naszymi partnerami są zarówno potężne koncerny międzynarodowe jak i polskie firmy prywa


ZOBACZ WIĘCEJ
Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"