Zarządzanie w kryzysie

Strona główna Co robimyZarządzanie w kryzysie

Gwałtowne zmiany w ostatnich tygodniach na rynku wpływają na zmiany strategii firmowych. Osoby zarządzające muszą podejmować wiele decyzji zapewniających bezpieczeństwo statusowi finansowemu firmy. Wiele z tych decyzji jest związanych z nowym stylem pracy, brakiem zamówień, zmian w systemach produkcji i nowymi strategiami marketingowymi. Aby sprostać wyzwaniom tego okresu przygotowaliśmy cykl konferencji on-line, które pomogą osobom zarzadzającym przyjąć własciwy kierunek działań i zminimalizować straty .

ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE

Sesja I     

Zarządzanie strategiczne i operacyjne w okresie kryzysu rynkowego

Weszliśmy w trudny dla nas wszystkich okres "zawieszenia " gospodarek spowodowany epidemią wirusa. Wiele niewiadomych, które nas czeka w niedalekiej przyszłości powoduje, iż mamy wiele obaw o przyszłość naszą i naszych firm. Przed nami nowe wyzwania i cele – często będziemy musieli reorientować strategię firmy, plany i systemy sprzedaży, inwestycje. Warto uzmysłowić sobie jak ważne jest prawidłowe określenie nowych strategii, priorytetów oraz sposobów osiągania wyznaczonych celów. Bardzo ważnym będzie przygotowanie się na "scenariusze" zarówno pozytywne jak i negatywne. Jako właściciele
i pracownicy firmy wszyscy odpowiadamy za osiągnięcie stanu stabilizacji, co wiąże się również ze stabilizacją naszego życia prywatnego. Planowe podążanie w odpowiednim kierunku daje nam gwarancję długoterminowego sukcesu i przejścia przez trudny okresz minimalnymi stratami.

Program jest dedykowany:

  • Właścicielom firm stojącym przed trudnym zadaniem utrzymania ciągłości pracy firmy
  • Dyrektorom zarządzającym polskimi oddziałami, realizującymi politykę globalną i lokalną firmy
  • Managerom wszystkich szczebli odpowiedzialnych za realizację polityki i planów firmy

Tematyka:

  • Analiza obecnej sytuacji spowolnienia rynku w odniesieniu do własnej firmy - spostrzeżenia i sytuacje zaistniałe w firmach uczestników
  • Reorientacja strategii firmy (planów i systemów sprzedaży, inwestycji)
  • Uświadomienie priorytetów firmy w obecnym okresie
  • Analiza strategiczna obecnej sytuacji firmy, możliwych zagrożeń i szans
  • Wyznaczenie priorytetowych obszarów działań firmy oraz osób kluczowych w zarządzaniu kryzysowym
  • Budowa listy możliwych scenariuszy kryzysowych i określenie stopnia ich zagrożenia
  • Analiza możliwych scenariuszy działań i rozwiązań dla zagrożeń o wysokim poziomie prawdopodobieństwa
  • Opracowanie planu działań dla scenariuszy kryzysowych

Korzyści dla uczestników:

  • Budowa świadomości o operacyjnym zarządzaniu kryzysowym  
  • Przygotowanie podstawowej strategii zarządzania kryzysowego dla firmy  
  • Analiza sytuacji własnej firmy oraz możliwych scenariuszy sytuacji na rynku
  • Wyznaczenie podstawowych celów na najbliższy okres
  • Przygotowanie się do możliwych scenariuszy rynkowych
  • Przygotowanie do budowy planów działań
  • Przygotowanie zmian systemów pracy w działach

Program:

1/ Omówienie obecnej sytuacji na rynku i głównych zadań managementu

  1. Rola managera w czasie kryzysu
  2. Stan bieżący sprzedaży, inwestycji, kosztów stałych, planów rozwojowych
  3. Zasoby ludzkie i ich motywacja

2/ Analiza sytuacji firmy i rynku

  1. Analiza dotychczasowych silnych i słabych stron w odniesieniu do planów
  2. Analiza zagrożeń i potencjalnych szans płynących z rynku
  3. Wyznaczenie strategii krótkoterminowej dla firmy
  4. Uporządkowanie scenariuszy potencjalnych sytuacji kryzysowych
  5. Analiza najbardziej prawdopodobnych scenariuszy w odniesieniu do naszych silnych i słabych stron
  6. Wyznaczenie ,,czerwonych” i „zielonych” świateł
  7. Analiza planów dla najbardziej pesymistycznych scenariuszy
  8. Określenie zmiany systemów pracy i zmiany niezbędnych kompetencji

3/ Wyznaczenie celów firmy w odniesieniu do modelu zarzadzania przez cele

  1. Analiza dotychczasowych silnych i słabych stron w odniesieniu do planów
  2. Zastosowanie modelu MBO w układaniu planów
  3. Wyznaczenie celów krótkoterminowych dla przyjętych strategii

INFORMACJE ORGANIZACYJNE DLA SESJI

Typ szkolenia: kurs on - line

Czas trwania: 1 dzień

Sposób prowadzenia: on - line

 

Sesja II 

Lider wspierający w okresie zmian

Jednym z najważniejszych elementów utrzymania stabilnej działalności firmy jest stabilny zespół. Każdy doświadczony lider zdaje sobie sprawę jak ważnym elementem jest utrzymanie odpowiedniego poziomu motywacji w zespole w okresie destabilizacji rynku. Odpowiednie wyznaczanie i monitorowanie rezultatów pracy jest bardzo ważnym elementem pozwalającym osiągać założone cele. Powinniśmy pamiętać, że zmiany są jednymz najbardziej stresujących pracowników elementów i w połączeniu z „niewiadomą” przyszłości stwarzają realne zagrożenie dla prawidłowej pracy zespołu. Obecna sytuacja doprowadziła również do zmiany systemów pracy na „home office” co powinno spowodować zmianę stylu pracy managementu - zmianę w sposobach i częstotliwości dawania feedbacku oraz komunikowania się z podwładnymi

Program jest dedykowany:

  • Managerom, którzy chcą doskonalić swój potencjał efektywnego kierowania zespołem,
    w okresie zmian oraz wyzwań.

Tematyka:

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności pożądanych na stanowisku kierowniczym w czasie kryzysu.
  • Uświadomienie sobie swoich mocnych stron oraz wskazanie obszarów do rozwoju.
  • Umiejętności komunikowania się z podwładnymi w różnych sytuacjach menedżerskich.
  • Poznanie praktycznych zasad zarządzania zespołem, rozwijania podwładnych, motywowania ich i angażowania do codziennej pracy, tak aby ten trudniejszy czas w dużym stopniu nie zaważył na pracy zespołu.
  • Podniesienie skuteczności realizacji zadań.
  • Rozwijanie umiejętności liderskich.

Korzyści dla uczestników:

  • Zwiększenie skuteczności w zarządzaniu zespołami w czasie kryzysu. 
  • Podniesienie poziomu umiejętności zastosowania odpowiednich narzędzi zarządzania zespołem.
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy i praktyki komunikowania pracownikowi trudnych dla niego informacji w sposób akceptowany społecznie.
  • Poznanie zasad udzielania informacji zwrotnej.
  • Wzmocnienie umiejętności koncentrowania się na faktach oraz zadawania pytań i aktywnego słuchania w nowych warunkach pracy.
  • Zwrócenie uwagi na kluczowe punkty zapewniające utrzymanie wysokiej motywacji członków zespołu okresie zmian.

Program:

1/ Kluczowe kompetencje lidera

  1. Cechy warunkujące skuteczne działania lidera.
  2. Manager liderem zespołu - mapa kompetencji.

2/ Osobowość lidera, czyli wykorzystanie typologii osobowości do zwiększenia
    skuteczności zarządzania zespołem.

  1. Czym są style osobowości.
  2. Jaki styl reprezentuję jako Lider.
  3. Kluczowe potencjały wynikające z danego stylu.
  4. Jak porozumiewać się z pracownikami o różnorodnych stylach osobowości.
  5. Dlaczego znajomość osobowości ma tak wielkie znaczenie dla efektywnej współpracy.
  6. Czynniki motywujące i demotywujące z perspektywy różnych stylów.
  7. Kluczowe bariery i lęki w pracy z pracownikami z poszczególnych stylów.

3/ Rola informacji zwrotnej oraz jej forma w okresie wyzwań związanych
      z zarządzaniem

  1. Czemu służy informacja zwrotna?
  2. Rodzaje informacji zwrotnej:
  • feedback pozytywny – docenianie, wyrażanie uznania, pochwała
  • feedback korygujący – różne modele - Komunikat JA, FUKO
  1. Trudne sytuacje:
  • udzielanie feedbacku – jak reagować na pojawiające się emocje czy opór drugiej osoby,
  • przyjmowanie feedbacku – jak radzić sobie z własnymi emocjami i stresem.

4/ Motywowanie pracowników – czyli jak utrzymać motywację pracowników na
    najwyższym poziomie

  1. Style zarzadzania a motywacja pracowników.
  2. Pozafinansowe narzędzia motywowania – co jeszcze motywuje naszych pracowników oraz jak to się zmieni w dobie nadchodzącego kryzysu.
  3. Jak motywować pokolenia X/Y/Z?

INFORMACJE ORGANIZACYJNE DLA SESJI

Typ szkolenia: kurs on - line

Czas trwania: 2 dni

Sposób prowadzenia: on - line

 

Sesja III

Optymalizacja kosztów i eliminacja strat w okresie globalnych zmian

Gwałtowne zmiany w ostatnich tygodniach na rynku wpływają na zmiany strategii firmowych. Osoby zarządzające muszą podejmować wiele decyzji zapewniających bezpieczeństwo statusowi finansowemu firmy. Wiele z tych decyzji jest związanych z nowym stylem pracy, brakiem zamówień, zmian w systemach produkcji i nowymi strategiami marketingowymi. Celem jest przede wszystkim optymalizacja kosztów stałych i wprowadzenie nowych systemów pracy, w celu zapewnienia ciągłości finansowej. Jest to czas redukcji kosztów, analizy dotychczasowych planów sprzedażowych, przydzielania efektywnie wykonywanych zadań. Dogłębna analiza możliwości ograniczenia wydatków i redukcji strat w tym okresie jest kluczową rolą managementu.

Program jest dedykowany :

  • Właścicielom firm stojącym przed trudnym zadaniem utrzymania ciągłości pracy firmy
  • Dyrektorom zarządzającym polskimi oddziałami, realizującymi politykę globalną i lokalną firmy
  • Managerom wszystkich szczebli odpowiedzialnym za realizację polityki i planów firmy

Tematyka :

  • Analiza obecnej sytuacji spowolnienia rynku w odniesieniu do własnej firmy  
  • Analiza kosztów stałych firmy i planowanych przychodów w odniesieniu do scenariusza optymistycznego i pesymistycznego
  • Plan renegocjacji dostaw – elementy negocjacji zakupowych
  • Wprowadzenie zmian systemów pracy – analiza planu wynagrodzeń
  • Planowanie projektów związanych z nowymi strategiami
  • Kontrola efektywności projektów dotychczasowych – raport kosztów planowanych

Korzyści dla uczestników :

  • Budowa świadomości o obecnej sytuacji finansowej firmy
  • Przygotowanie listy dostawców oraz renegocjacji dostaw
  • Podniesienie świadomości  i umiejętności negocjacyjnych
  • Przegląd projektów istniejących i prowadzanych
  • Podniesienie umiejętności optymalizacji kosztów poprzez zarządzanie projektowe

INFORMACJE ORGANIZACYJNE DLA SESJI

Typ szkolenia: kurs on - line

Czas trwania: 1 dzień

Sposób prowadzenia: on - line

 

Sesja IV

Zmiana systemów pracy działu sprzedaży w okresie spowolnienia gospodarczego

Ostatnie tygodnie pokazały zarządzającym, że dotychczasowy system pracy działów handlowych nie może być kontynuowany w obecnej sytuacji rynkowej. Niestety nikt z nas nie jest w stanie ocenić jak długo potrawa ta sytuacja. Bez względu na pogłębianie się sytuacji kryzysowej powinniśmy podjąć natychmiastowe kroki mające na celu dostosowanie się do możliwości, które nam daje rynek i klienci. Firmy produkcyjno-handlowe stoją przed trudnym zadaniem zmiany systemu pracy handlowców i działów sprzedaży. Często te zmiany wymagają nowych kompetencji, ze względu na ograniczone w stosunku do dotychczasowych możliwości komunikacyjne. Dynamika zmian wymaga od nas natychmiastowej reakcji i elastycznego dostosowania się do obecnych możliwości. 

Program jest dedykowany:

  • Właścicielom firm aktywnie wpływającym na działanie działów sprzedaży
  • Managerom działów handlowych
  • Osobom kontaktującym się bezpośrednio z klientami  - handlowcy oraz KAM

Cele główne programu:

  • Wyznaczenie optymalnych strategii dla działu sprzedaży w obecnym czasie
  • Analiza wyznaczanych celów wg modelu MBO
  • Analiza i sposoby współpracy z klientami on - line
  • Systematyka wyznaczania i analizy efektywności działań handlowców
  • Analiza możliwości narzędziowych współpracy z klientami
  • Zwiększenie efektywności osoby zarządzającej sprzedażą poprzez ukierunkowanie na cele.

Korzyści dla uczestników:

  • Nauczą się określać obecne mocne i słabe strony zespołu handlowego.
  • Uczestnicy nauczą się kierować swoim zespołem handlowym, wykorzystując cały arsenał sprawdzonych technik menedżerskich.
  • Dokonają autodiagnozy własnych kompetencji menedżerskich.
  • Dowiedzą się jak mogą wspierać i uczyć swoich handlowców, tak aby zapewnić im realizację wyznaczonych celów  

Program:

1/ Analiza obecnych – krótkoterminowych strategii działu sprzedaży

  • Analiza silnych i słabych stron działu sprzedaży
  • Analiza zagrożeń płynących z obecnej sytuacji
  • Wyznaczenie optymalnych strategii krótkoterminowych
  • Budowa planu dla scenariuszy optymistycznego i pesymistycznego

2/ Analiza kompetencji pracowników sprzedaży

  • Budowa formularza fachowości
  • Określenie elementów kluczowych dla obecnie przyjętej strategii
  • Ocena poziomu fachowości pracowników w kluczowych atrybutach
  • Kontrola narzędzi  niezbędnych do realizacji zadań sprzedaży
  • Budowanie relacji z klientem poprzez narzędzia on - line
  • Analiza dokumentacji analizy efektywności zadań
  • Budowa sytemu pracy z pracownikami online

3/ Wyznaczanie celów   - zarządzanie sytuacyjne

  • Analiza naszego stylu zarządzania
  • Analiza zaangażowania pracownika vs jego poziom fachowości
  • Dopasowanie stylu zarządzania do poszczególnych pracowników
  • Budowa planu działania managera

INFORMACJE ORGANIZACYJNE DLA SESJI

Typ szkolenia: kurs on - line

Czas trwania: 1 dzień

Sposób prowadzenia: on - line

 

Sesja V

System zarządzania kompetencjami – efektywne narzędzie ZZL
w okresie kryzysu rynkowego

W czasie każdego kryzysu, zmieniają się cele oraz priorytety zarządów i to właśnie w tym czasie potrzebny jest menedżerom HR system, który pozwoli na zarządzanie zasobami ludzkimi, w sposób przemyślany oraz dostosowany do potrzeb organizacji z uwzględnieniem potencjału pracowniczego. Dobrze przygotowany System Zarządzania Kompetencjami (SZK) powinien stanowić podstawę całej polityki personalnej organizacji.

Program jest dedykowany:

  • Menedżerom HR oraz osobom odpowiedzialnym za rozwój pracowników w organizacji.
  • Osobom zarządzającym programami talentów oraz modelem lub profilami kompetencji w organizacji.
  • HR Business Partnerom poszukującym kompetencji i narzędzi w procesach zarządzania ludźmi.

Główne cele programu:

  • Zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu projektowania systemów zarządzania przez kompetencje, a w szczególności budowania modeli kompetencyjnych, profili stanowiskowych i skal behawioralnych.
  • Stworzenie planu wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania przez kompetencje, odpowiadającego na potrzeby biznesowe organizacji oraz kadry pracowniczej.

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy:

  • posiądą praktyczną wiedzę na temat projektowania i zastosowania kompetencji behawioralnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
  • nabędą umiejętność powiązania różnych narzędzi w spójny system zarządzania oparty o kompetencje, 
  • poszerzą świadomość znaczenia i wpływu profili kompetencyjnych na procesy zarządzania rozwojem organizacji i zarządzania zmianą oraz na modelowanie docelowej kultury organizacyjnej.

Program:

1/ Zarządzanie przez kompetencje a zarządzanie zasobami ludzkimi w czasie kryzysu

  1. Czym jest kompetencja?
  2. Zarządzanie oparte o kompetencje
  3. Model kompetencji:
  • dlaczego należy wdrażać SZK (System Zarządzania Kompetencjami) w organizacji właśnie w obecnej rzeczywistości?
  • główne założenia SZK

2/ Budowa modelu kompetencji oraz metodologia wdrożenia SZK

  1. Panel ekspertów
  2. Jak wyodrębnić grupy stanowiskowe?
  3. Tworzenie profili kompetencyjnych/matryc kompetencji
  4. Standaryzacja opisów
  5. Najpopularniejsze katalogi kompetencji
  6. Kluczowe kompetencje w mojej organizacji a modele w innych firmach – przykłady

3/ Diagnoza i ocena kompetencji – narzędzia

  1. Narzędzia diagnozy kompetencji od strony praktycznej (trafność i rzetelności oraz kosztów
    i zaangażowania) i celów biznesowych;
  2. System okresowej oceny pracowniczej (SOOP) oparty o model kompetencji - jak zbudować system, który będzie użytecznym narzędziem zarządczym
  3. Wyniki diagnozy - luki kompetencyjne i talenty, jak odczytywać wyniki oraz budować programy rozwojowe (indywidualne oraz grupowe)
  4. Rekrutacja i selekcja oparta na SZK
  5. Plany sukcesji jak budować w oparciu na SZK

4/ Wdrożenie modelu kompetencji w organizacji

  1. Komunikacja zmian w organizacji
  2. Plan implementacji modelu
  3. Kwestie formalne związane z oceną kompetencji

INFORMACJE ORGANIZACYJNE DLA SESJI

Typ szkolenia: kurs on - line

Czas trwania: 1 dzień

Sposób prowadzenia: on - line

 

SPRZEDAŻ W KRYZYSIE

 

JAK UTRZYMYWAĆ RELACJE Z KLIENTAMI W TRUDNIEJSZYCH CZASACH

Cele główne programu:

Podczas szkolenia:

  • wypracujemy nowe kanały pozyskiwania klientów;
  • poznamy narzędzia potrzebne do budowania relacji w świecie on-line;

Korzyści dla uczestników:

  • podniesienie poziomu znajomości narzędzi do prowadzenia spotkań wirtualnych (na przykładzie Clickmeeting),
  • poznanie zastosowania poszczególnych funkcjonalności wirtualnej sali w praktyce,
  • podniesienie umiejętności przygotowania wirtualnych spotkań z klientami,
  • podniesienie umiejętności pracy z uczestnikami poprzez współdzielenie pulpitu,
  • zmotywowanie uczestników do aktywnych kontaktów z klientami,
  • przedstawienie firmy, jako firmy elastycznie dostosowującej się do potrzeb rynku
  • podniesienie umiejętności planowanie i organizacji rozmów handlowych video on-line
  • podniesienie umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów, podczas spotkań
    on-line
  • nabycie umiejętności radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem,
  • poznanie zasad budowania wizerunku w sieci

Program:

1/ Jak zmienia się sprzedaż? Jakie są współczesne trendy w sprzedaży?

  • Dlaczego sprzedaż jest procesem wywierania wpływu na zachowania klienta?

2/ Nowe sposoby komunikacji w sprzedaży – video/czat

Pakiet narzędzi wspomagający spotkania on - line w wirtualnej sali

  • Różnice w prowadzeniu spotkań bezpośrednich vs on-line
  • Przygotowanie zaproszenia - spotkania
  • Sposób rejestracji uczestników
  • Przygotowanie poczekalni dla uczestników
  • Prowadzenie oraz kontrola spotkania
  • Przydzielanie uprawnień audio i video
  • Praca prezentacją w PP i plikami tekstowymi
  • Współdzielenie pulpitu

Techniczne metody aktywizujące rozmówcę:

  • Wykorzystanie czatu, praca z mikrofonem, kamerą
  • Zadawanie pytań
  • Podsumowanie tematów na tablicy
  • Wykorzystanie materiałów

3/ Planowanie i organizacja skutecznej rozmowy handlowej video on-line

  • Kryteria efektywności prezentacji produktu
  • Metody i techniki budowania pewności siebie podczas rozmowy
  • W jaki sposób właściwie się zaprezentować?
  • Skuteczne metody wzbogacania formy spotkania on-line – oferta, prezentacja, materiały reklamowe, filmy…
  • Jak przewidzieć kontrargumenty ze strony klienta?
  • Zarządzanie czasem w trakcie rozmowy handlowej on-line

4/Komunikacja z różnymi typami Klientów on-line

  • Praca z różnymi typami Klientów.
  • Analiza i zrozumienie potrzeb Klientów oraz sposoby prezentowania.

5/ Bariery, trudności, sytuacje kryzysowe we współpracy z Klientem w nowych sposobie komunikacji 

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem
  • Panowanie nad przebiegiem spotkania prezentacyjnego – budowanie relacji z grupą odbiorców…

6/ Budowa modelu rozmów handlowych on-line 

7/ Wizerunek w sieci

8/ Aktywny trening

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Typ szkolenia: szkolenie wewnętrzne

Czas trwania: 3 x 4 godz. (przerwa pomiędzy szkoleniami – 1 dzień)

Sposób prowadzenia: online

 

Efektywne prowadzenie szkoleń technicznych online

       Praca w formie online jest już dziś koniecznością. Wielu z nas zastanawia się czy można dotychczasowe kontakty treningowe z klientami prowadzić zdalnie. Okazuje się, że takie szkolenia maja wiele zalet i wbrew wielu opiniom mogą być bardzo doceniane przez klienta. Badania wykazują, że dobrze przygotowane i prowadzone w profesjonalny szkolenie online jest często bardziej efektywne od standardowych szkoleń. Klucz do sukcesu leży w jego przygotowaniu oraz fachowości prowadzącego Nie warto tracić obecnie czasu w oczekiwaniu na rozwój dalszej sytuacji na rynku lub działania centrali firmy, możemy sami dostosować się elastycznie do realiów i kontynuować współpracę z partnerami realizując cele firmy.

Program jest dedykowany:

  • Trenerom prowadzącym szkolenia techniczne dla klientów,
  • Osobom pracującym w dziale marketingu

Korzyści dla uczestników:

  • Podniesienie poziomu znajomości narzędzi do prowadzenia spotkań wirtualnych (na przykładzie Clickmeeting),
  • poznanie zastosowania poszczególnych funkcjonalności wirtualnej sali w praktyce,
  • podniesienie umiejętności przygotowania wirtualnych spotkań z klientami
  • podniesienie poziomu wiedzy w tematyce metod aktywizujących grupę w pracy online,
  • podniesienie umiejętności tworzenia atrakcyjnych e-prezentacji,
  • poznanie metodyki stosowania systemu ankiet i testów on-line,
  • podniesienie umiejętności pracy z uczestnikami poprzez współdzielenie pulpitu,
  • nauka wykorzystywania e-tablicy, współdzielenie dokumentów
  • zmotywowanie uczestników do aktywnych kontaktów z klientami
  • przedstawienie firmy jako firmy elastycznie dostosowującej się do potrzeb rynku

Program:

1/ Podstawowe kompetencje trenera pracującego w systemie online

  1. Różnice w metodyce szkoleń stacjonarnych i online – kluczowe umiejętności trenerskie
  2. Przegląd i porównanie aplikacji, programów i stron do prowadzenia spotkań online
  3. Niezbędne czynności trenerskie przed realizacją szkolenia online
  4. Moderacja spotkania – ko-trener i moderator
  5. Elementy spotkań - zaproszenia, rejestracja uczestników, przygotowanie wirtualnej sali
  6. Praca w panelu administracyjnego platformy  

2/ Pakiet narzędzi wspomagających prowadzenie szkolenia i spotkania online w wirtualnej sali.

  1. Sposób rejestracji uczestników
  2. Przygotowanie poczekalni dla uczestników
  3. Prowadzenie szkolenia – kontrola spotkania
  4. Przydzielanie uprawnień audio i video
  5. Praca prezentacją w PP i plikami tekstowymi
  6. Filmy instruktażowe
  7. Opracowanie ankiet i testów on-line
  8. Współdzielenie pulpitu
  9. Wykorzystywanie tablicy
  10. Udzielanie dostępu do dokumentów
  11. Praca z rejestracja zdarzeń - nagrywanie i odtwarzanie szkoleń
  12. Możliwości stosowanie dodatkowych narzędzi cyfrowych –FB, Youtube

3/ Techniczne metody aktywizujące pracę w grupach

  1. Wykorzystanie czaty, praca z mikrofonem, kamerą
  2. Zadawanie pytań
  3. Podsumowanie tematów na tablicy
  4. Wykorzystanie materiałów szkoleniowych

4/ Wykorzystanie zachowań uczestników podczas spotkania online

  1. Typy zachowań uczestników podczas szkolenia online
  2. Sposoby reagowania trenera dostosowane to typologii zachowań

5/ Elementy stosowane po zakończeniu spotkania

  1. Follow Up
  2. Przesyłanie materiałów
  3. Contact report

6/ Budowa modelu prowadzenia szkoleń  online

7/ Wizerunek w sieci

8/ Aktywny trening prowadzenia szkoleń  online

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Typ szkolenia: szkolenie wewnętrzne

Czas trwania: 3 x 4 godz. (przerwa pomiędzy szkoleniami – 1 dzień)

Sposób prowadzenia: online

 

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"