Budowanie zespołu

Strona główna Co robimySzkoleniaZasoby LudzkieBudowanie zespołu

Cel szkolenia:

Jednym z najważniejszych elementów wpływających na możliwość osiągnięcia celów firmowych jest praca zespołowa. Umiejętność zbudowania zespołu składającego się z pracowników mogących wspólnie wykonać wiele trudnych zadań jest cenną umiejętnością managerską. Celem szkolenia jest podniesienie przez uczestników swoich umiejętności w budowaniu zespołu poprzez bardziej profesjonalną współpracę w grupie, skuteczną organizację pracy w zespole oraz komunikowanie się w relacjach z klientem wewnętrznym i zewnętrznego. Celem szkolenia jest również zwiększenie umiejętności przezwyciężania sytuacji trudnych i konfliktowych w grupowym rozwiązywaniu problemów.

 Korzyści ze szkolenia:

  • Poznanie zasad dobrego budowania i doboru członków zespołu zespołu
  • Umiejętność analizowania osobowości członków zespołu
  • Umiejętność podziału ról w grupie
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i konfliktami w grupie
  • Dostrzeganie roli lidera zespołu
  • Umiejętność obserwacji i wyznaczania  działań w zespole
  • Podniesienie komunikatywności w relacjach międzyludzkich

Główne zagadnienia:

  • Efektywna komunikacja w zespole
  • Warunki efektywnej współpracy
  • Konstruktywne przezwyciężanie sytuacji trudnych
  • Role i zadania lidera grupy
  • Grupowe podejmowanie decyzji
  • Motywowanie do efektywnej pracy grupowej

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"