W ofercie naszej firmy znajdziecie Państwo wiele tematów dynamicznie wspomagających proces rozwoju firmy i pracowników. Prowadzone przez nas badania dają możliwość w obiektywny sposób określić poziom badanego czynnika.
Posiadamy doskonałe opracowane narzędzia do prowadzenia takich badań jak:
„Badanie Tajemniczy Klient” – stosowane w sieciach sprzedaży detalicznej , salonach samochodowych, punktach obsługi klienta, serwisach.
„Badanie Satysfakcji Pracownika” – pozwalające w pełni przeanalizować poziom motywacji pracowników w poddanych analizie kierunkach.
„Badanie Satysfakcji Klientów” – obrazujące poziom zadowolenia naszych klientów
Badania prowadzone przez naszą firmę nie tylko pokazują obecny poziom czynników uznanych za kryteria oceny ale przede wszystkim dostarczamy naszemu klientowi w postaci dokładnego raportu podstawowe kierunki dalszego postępowania wraz ze sposobem ich realizacji.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o kontakt e-mail.