Cele szkolenia:
Wprowadzenie do zagadnień związanych z procesem sprzedaży. Omówienie elementów oraz technik wykorzystywanych podczas procesu sprzedaży. Koncentracja na osobie klienta – jego potrzebach i oczekiwaniach. Diagnozowanie zachowań i potrzeb klientów. Poznanie podstawowych zasad komunikacji werbalnej i niewerbalnej jako kluczowych narzędzi w procesie sprzedaży.
Korzyści ze szkolenia:
- zapoznanie z podstawowymi pojęciami z zakresu technik sprzedaży
- zrozumienie czym różni się proces sprzedaży od procesu kupowania
- przećwiczenie i zdobycie umiejętności w obszarze:
- kształtowania wizerunku
- rozpoznawania i diagnozowania potrzeb klienta poprzez komunikację
- prezentacji oferty poprzez znajomość cech, zalet i korzyści
- zamykania procesu sprzedaży
- radzenia sobie z obiekcjami klienta
Główne zagadnienia:
- Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji
- Proces sprzedaży - wprowadzenie
- Etapy procesu sprzedaży:
- Badanie potrzeb klienta
- Pokonywanie zastrzeżeń
- Prezentacja ceny
- Zamykanie rozmów handlowych
- Psychologia kontaktów handlowych
- Kształtowanie wizerunku w oczach klienta
- Efektywna komunikacja w sprzedaży
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.