Komunikacja w biznesie

Strona główna Co robimySzkoleniaKomunikacjaKomunikacja w biznesie

Cele szkolenia:

Szkolenie pokazuje jakie są konstruktywne sposoby komunikowania się w organizacji. Jak komunikować się i prezentować swoje stanowisko w sposób jasny, czytelny i efektywny.

Korzyści dla uczestników:

  • usystematyzowanie oraz rozszerzenie wiedzy uczestników z zakresu komunikacji w kontaktach z podwładnymi
  • doskonalenie komunikacji interpersonalnej
  • umiejętność rozpoznawania błędów w komunikacji
  • poznanie zasad komunikacji niewerbalnej i werbalnej
  • nabycie wiedzy o argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia swojej skuteczności
  • poznanie zasad asertywności

Główne zagadnienia:

  • Wprowadzenie do komunikacji
  • Narzędzia usprawniające efektywną komunikację
  • Rozwiniecie umiejętności przekonywania, argumentacji i perswazji
  • Komunikacja niewerbalna w kontaktach interpersonalnych
  • Techniki budowania przewagi w rozmowie
  • Metody wywierania wpływu
  • Wypowiedzi w sytuacjach kryzysowych
  • Rola asertywności w efektywnej komunikacji
  • Feedback – element kontaktów z pracownikami i współpracownikami
  • Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"