Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy na temat nowoczesnych technik i metod skutecznej komunikacji.
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie zasad obowiązujących w komunikacji interpersonalnej
- Poznanie swoich mocnych i słabych stron w procesie komunikowania się
- Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się
- Poznanie narzędzi komunikacji
- Nabycie umiejętności asertywnej komunikacji
- Umiejętność radzenie sobie w rozmowach z różnymi typami rozmówców
Główne zagadnienia:
- Komunikacja - ogólne zasady komunikacji interpersonalnej
- Komunikacja werbalna
- Komunikacja niewerbalna
- Poznanie własnych możliwości ułatwiających lub utrudniających kontakt interpersonalny z rozmówcą
- Jak oprzeć się presji i manipulacji w procesie komunikacji interpersonalnej
- Asertywność w komunikacji interpersonalnej
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.