Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przeprowadzenie managerów sprzedaży i handlowców przez proces planowania strategicznego w firmie. Jednym z najważniejszych elementów decydujących o sukcesie firmy w kolejnym roku lub kolejnych latach jest wyznaczenie odpowiednich strategii i umiejętne wyznaczenie celów sprzedażowych. W firmie handlowej strategie te mogą dotyczyć wielu tematów takich jak produkty, klienci, marketing, rozwój pracowników i wiele innych. Najważniejszym elementem decydującym o sukcesie jest przyjęcie odpowiednich priorytetów w zarządzaniu strategicznym i odpowiednim lokowaniu posiadanych środków.
Korzyści ze szkolenia:
Główne zagadnienia:
Uczestnicy:
Warsztaty te skierowane są do osób, które odpowiadają za zarządzanie firmą, regionami lub działami w firmie. Tematyka programu jest ukierunkowana na każdy stopień pracowników w firmie jak Dyrektorzy Generalni, Handlowi i inni Managerowie wpływający na strategie firmowe jak również "szeregowi" Handlowcy odpowiadający za prowadzenie polityki firmy w swoim regionie.
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.