Cel szkolenia:
Zapoznanie się z metodami umożliwiającymi bardziej efektywne zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji.
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie metody umożliwiającej identyfikację słabych i silnych stron organizacji.
- Zdobycie wiedzy na temat metod budowy pożądanej kultury organizacyjnej.
- Poznanie jednego ze źródeł wiedzy na temat tego, w jaki sposób pracownicy oceniają sposób zarządzania firmą i swoich przełożonych.
- Zdobycie wiedzy na temat tego, jak wykorzystać wyniki badania poziomu satysfakcji do monitorowania skuteczności wdrażanych zmian i rozwiązań w firmie.
- Możliwość znalezienia rozwiązań rzeczywistych problemów, na jakie mogą natrafić uczestnicy warsztatów w swojej organizacji przeprowadzając proces badania poziomu satysfakcji pracowników.
Główne zagadnienia:
- Po co badać poziom satysfakcji pracowników w organizacji?
- Metodologie stosowane w badaniach zadowolenia z pracy – istotne cechy poprawności metodologicznej badania.
- Etapy procesu badania.
- Przedstawienie konkretnego narzędzia badania poziomu satysfakcji pracowników – analiza danych symulacyjnych.
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.