Cel szkolenia:
Podniesienie poziomu wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi młodych stażem menedżerów.
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie coachingu jako narzędzia w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz ich efektywnością
- Poznanie zasad coachingu
- Nabycie umiejętności pełnienia roli dobrego coacha
- Poznanie zasad przeprowadzania coachingu
- Poznanie barier w procesie coachingu oraz sposobów radzenia sobie z nimi
- Nabycie umiejętności rozwijania kompetencji swoich podwładnych
Główne założenia:
- Kiedy możemy stosować coaching.
- Zasady i cele coachingu.
- Filozofia procesu coachingu.
- Etapy coachingu.
- Autorytet Coacha.
- Korzyści z coachingu.
- Techniki coachingu.
- Spotkanie coachingowe - sposoby prowadzenia rozmów coachingowych.
- Angażowanie pracowników w proces coachingu.
- Wyznaczenie obszarów rozwoju dla poszczególnych pracowników.
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.