Komunikacja w biznesie

Strona główna Co robimySzkoleniaNegocjacjeKomunikacja w biznesie

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy na temat nowoczesnych technik i metod skutecznej komunikacji w relacjach zawodowych.

 Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie zasad obowiązujących w komunikacji interpersonalnej
  • Poznanie swoich mocnych i słabych stron w procesie komunikowania się
  • Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się
  • Poznanie narzędzi komunikacji
  • Nabycie umiejętności asertywnej komunikacji
  • Umiejętność radzenie sobie w rozmowach z różnymi typami rozmówców

Główne zagadnienia:

  • Komunikacja - ogólne zasady komunikacji interpersonalnej
  • Komunikacja werbalna
  • Komunikacja niewerbalna 
  • Poznanie własnych możliwości ułatwiających lub utrudniających kontakt interpersonalny z rozmówcą
  • Jak oprzeć się presji i manipulacji w procesie komunikacji interpersonalnej
  • Asertywność w komunikacji interpersonalnej

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"