Jak utrzymywać relacje z klientami w trudniejszych czasach

Strona główna Co robimySzkoleniaSprzedażJak utrzymywać relacje z klientami w trudniejszych czasach

JAK UTRZYMYWAĆ RELACJE Z KLIENTAMI W TRUDNIEJSZYCH CZASACH

Cele główne programu:

Podczas szkolenia:

  • wypracujemy nowe kanały pozyskiwania klientów;
  • poznamy narzędzia potrzebne do budowania relacji w świecie on-line;

Korzyści dla uczestników:

  • podniesienie poziomu znajomości narzędzi do prowadzenia spotkań wirtualnych (na przykładzie Clickmeeting),
  • poznanie zastosowania poszczególnych funkcjonalności wirtualnej sali w praktyce,
  • podniesienie umiejętności przygotowania wirtualnych spotkań z klientami,
  • podniesienie umiejętności pracy z uczestnikami poprzez współdzielenie pulpitu,
  • zmotywowanie uczestników do aktywnych kontaktów z klientami,
  • przedstawienie firmy ENGEL, jako firmy elastycznie dostosowującej się do potrzeb rynku
  • podniesienie umiejętności planowanie i organizacji rozmów handlowych video on-line
  • podniesienie umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów, podczas spotkań
    on-line
  • nabycie umiejętności radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem,
  • poznanie zasad budowania wizerunku w sieci

Program:

1/ Jak zmienia się sprzedaż? Jakie są współczesne trendy w sprzedaży?

  • Dlaczego sprzedaż jest procesem wywierania wpływu na zachowania klienta?

2/ Nowe sposoby komunikacji w sprzedaży – video/czat

Pakiet narzędzi wspomagający spotkania on - line w wirtualnej sali

  • Różnice w prowadzeniu spotkań bezpośrednich vs on-line
  • Przygotowanie zaproszenia
  • Sposób rejestracji uczestników
  • Przygotowanie poczekalni dla uczestników
  • Prowadzenie oraz kontrola spotkania
  • Przydzielanie uprawnień audio i video
  • Praca prezentacją w PP i plikami tekstowymi
  • Współdzielenie pulpitu

Techniczne metody aktywizujące rozmówcę:

  • Wykorzystanie czatu, praca z mikrofonem, kamerą
  • Zadawanie pytań
  • Podsumowanie tematów na tablicy
  • Wykorzystanie materiałów

3/ Planowanie i organizacja skutecznej rozmowy handlowej video on-line

  • Kryteria efektywności prezentacji produktu
  • Metody i techniki budowania pewności siebie podczas rozmowy
  • W jaki sposób właściwie się zaprezentować?
  • Skuteczne metody wzbogacania formy spotkania on-line – oferta, prezentacja, materiały reklamowe, filmy…
  • Jak przewidzieć kontrargumenty ze strony klienta?
  • Zarządzanie czasem w trakcie rozmowy handlowej on-line

4/Komunikacja z różnymi typami Klientów on-line

  • Praca z różnymi typami Klientów.
  • Analiza i zrozumienie potrzeb Klientów oraz sposoby prezentowania.

5/ Bariery, trudności, sytuacje kryzysowe we współpracy z Klientem w nowych sposobie komunikacji 

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem
  • Panowanie nad przebiegiem spotkania prezentacyjnego – budowanie relacji z grupą odbiorców…

6/ Budowa modelu rozmów handlowych on-line w firmie ENGEL

7/ Wizerunek w sieci

8/ Aktywny trening

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"