JAK UTRZYMYWAĆ RELACJE Z KLIENTAMI W TRUDNIEJSZYCH CZASACH
Cele główne programu:
Podczas szkolenia:
- wypracujemy nowe kanały pozyskiwania klientów;
- poznamy narzędzia potrzebne do budowania relacji w świecie on-line;
Korzyści dla uczestników:
- podniesienie poziomu znajomości narzędzi do prowadzenia spotkań wirtualnych (na przykładzie Clickmeeting),
- poznanie zastosowania poszczególnych funkcjonalności wirtualnej sali w praktyce,
- podniesienie umiejętności przygotowania wirtualnych spotkań z klientami,
- podniesienie umiejętności pracy z uczestnikami poprzez współdzielenie pulpitu,
- zmotywowanie uczestników do aktywnych kontaktów z klientami,
- przedstawienie firmy ENGEL, jako firmy elastycznie dostosowującej się do potrzeb rynku
- podniesienie umiejętności planowanie i organizacji rozmów handlowych video on-line
- podniesienie umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów, podczas spotkań
on-line
- nabycie umiejętności radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem,
- poznanie zasad budowania wizerunku w sieci
Program:
1/ Jak zmienia się sprzedaż? Jakie są współczesne trendy w sprzedaży?
- Dlaczego sprzedaż jest procesem wywierania wpływu na zachowania klienta?
2/ Nowe sposoby komunikacji w sprzedaży – video/czat
Pakiet narzędzi wspomagający spotkania on - line w wirtualnej sali
- Różnice w prowadzeniu spotkań bezpośrednich vs on-line
- Przygotowanie zaproszenia
- Sposób rejestracji uczestników
- Przygotowanie poczekalni dla uczestników
- Prowadzenie oraz kontrola spotkania
- Przydzielanie uprawnień audio i video
- Praca prezentacją w PP i plikami tekstowymi
- Współdzielenie pulpitu
Techniczne metody aktywizujące rozmówcę:
- Wykorzystanie czatu, praca z mikrofonem, kamerą
- Zadawanie pytań
- Podsumowanie tematów na tablicy
- Wykorzystanie materiałów
3/ Planowanie i organizacja skutecznej rozmowy handlowej video on-line
- Kryteria efektywności prezentacji produktu
- Metody i techniki budowania pewności siebie podczas rozmowy
- W jaki sposób właściwie się zaprezentować?
- Skuteczne metody wzbogacania formy spotkania on-line – oferta, prezentacja, materiały reklamowe, filmy…
- Jak przewidzieć kontrargumenty ze strony klienta?
- Zarządzanie czasem w trakcie rozmowy handlowej on-line
4/Komunikacja z różnymi typami Klientów on-line
- Praca z różnymi typami Klientów.
- Analiza i zrozumienie potrzeb Klientów oraz sposoby prezentowania.
5/ Bariery, trudności, sytuacje kryzysowe we współpracy z Klientem w nowych sposobie komunikacji
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem
- Panowanie nad przebiegiem spotkania prezentacyjnego – budowanie relacji z grupą odbiorców…
6/ Budowa modelu rozmów handlowych on-line w firmie ENGEL
7/ Wizerunek w sieci
8/ Aktywny trening