Efektywna komunikacja i informacja zwrotna - Feet Back

Strona główna Co robimySzkoleniaZarzadzanieEfektywna komunikacja i informacja zwrotna - Feet Back

Cel szkolenia:

Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając własne nawyki komunikacyjne, uczestnicy szkolenia uczą się świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów. Po szkoleniu będą umieli rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne. Nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi osobami. Jasno i precyzyjnie formułując myśli, polepszą komunikację w zespołach.

Korzyści ze szkolenia:

  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Rozpoznawanie typów zachowań w komunikacji międzyludzkiej
  • Kontrolowanie emocji w trudnych sytuacjach
  • Odpowiednie udzielanie informacji zwrotnej
  • Podniesienie umiejętności stosowania odpowiedniej formy przekazu
  • Poznanie podstawowych elementów body language

 Główne zagadnienia:

  • Zasady procesu komunikacji
  • Elementy Analizy Transakcji
  • Rodzaje osobowości
  • Mowa ciała
  • Błędy i przeszkody w komunikacji interpersonalnej
  • Precyzja przekazu
  • Komunikacja a emocje
  • Odmawianie, wyrażanie uczuć i krytyki
  • Reagowanie na krytykę

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"