Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom szkolenia wiedzę jak w profesjonalny sposób nawiązywać i umacniać długotrwałe relacje z klientami, radzić sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach z klientami, prowadzić w sposób konstruktywny rozmowy reklamacyjne.
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie zasad skutecznej komunikacji z Trudnym Klientem w obsłudze bezpośredniej a także przez telefon
- Rozwinięcie umiejętności efektywnego zadawania pytań i odpowiadania na nie Klientowi
- Zwiększenie szans sprzedażowych poprzez umiejętność budowania dobrych relacji z Klientami
- Zwiększenie własnej motywacji do pracy z Trudnym Klientem
- Zwiększą poczucie pewności siebie w relacjach z wymagającymi Klientami
- Poznanie technik radzenia sobie z nietypowymi i trudnymi sytuacjami z Klientem
Główne Zagadnienia:
- Traktowanie każdego rozmówcy jak miłego gościa
- "Ty" jesteś firmą dla Klienta - świadomość budowania wizerunku firmy
- Znaczenie poszczególnych narzędzi głosu (intonacja, akcent, głośność, artykulacja, pauzy)
- Używanie języka pozytywów w rozmowie z Klientem - zakazane zwroty
- Kontrola przebiegu rozmowy
- Znaczenie typologii Klienta dla budowania satysfakcji i dobrego kontaktu
- Efektywna współpraca z różnymi typami Klientów
- Zarządzanie informacją uzyskana od Klienta
- Oferowanie pomocy w rozwiązywaniu problemów
- Proponowanie najlepszych rozwiązań
- Udzielanie rzetelnych, sprawdzonych informacji
- Pozostawianie dobrego wrażenia
- Rodzaje obiekcji w rozmowie
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami Klienta
- Doskonalenia umiejętności przedstawiania Klientom pozytywnych alternatyw w sytuacji niemożliwości spełnienia ich oczekiwań
- Zarządzanie własnym emocjami w kontakcie z Klientem
- Emocje pracownika obsługującego Klientów
- Zmiana perspektywy - od trudnego Klienta, na którego zachowanie nie mamy wpływu do trudnego zachowania, na które mamy wpływ poprzez swoje umiejętności
- Aspekt rozwojowy - podejście do własnego rozwoju i doskonalenia kompetencji
- Szanse i zagrożenia obsługi Trudnego Klienta
- Sposoby radzenia sobie z zdenerwowanym Klientem
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.