Budowanie trwałych relacji z klientem

Strona główna Co robimySzkoleniaObsługa KlientaBudowanie trwałych relacji z klientem

Cele szkolenia:

 Uzyskanie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uczestnikom na uzyskanie trwałych relacji z klientami biznesowymi, poznanie standardów obsługi oraz zasad ich tworzenia, modelu satysfakcji klientów oraz wartości istotnych w obsłudze klienta, zasad tworzenia dobrego kontaktu z klientem.

Korzyści dla uczestników:

  • Zrozumienie korzyści wynikających z utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
  • Nabycie umiejętności budowania partnerskich relacji z klientami
  • Rozwój umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z klientem (renegocjacje kontraktu, reklamacje)
  • Nabycie umiejętności budowania własnej wiarygodności
  • Poznanie technik komunikacyjnych użytecznych w kontakcie z klientem
  • Znajomość narzędzi do diagnozy potrzeb klientów

 Główne zagadnienia:

  • Dział obsługi nastawiony na klienta
  • Mój wizerunek profesjonalisty
  • Komunikacja w obsłudze klienta
  • Poznaj swojego klienta – typologia klienta
  • Savoir vivre w relacjach z klientami
  • Rozmowa telefoniczna – zasady
  • Standardy w korespondencji e-mailowej
  • Trudny klient – kim jest dla mnie
  • Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"