Budowanie poziomu satysfakcji pracowniczej

Strona główna Co robimySzkoleniaZarzadzanieBudowanie poziomu satysfakcji pracowniczej

Cel szkolenia:

Zapoznanie się z metodami umożliwiającymi bardziej efektywne zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji.

Korzyści ze szkolenia:

  • Poznanie metody umożliwiającej identyfikację słabych i silnych stron organizacji.
  • Zdobycie wiedzy na temat metod budowy pożądanej kultury organizacyjnej.
  • Poznanie jednego ze źródeł wiedzy na temat tego, w jaki sposób pracownicy oceniają sposób zarządzania firmą i swoich przełożonych.
  • Zdobycie wiedzy na temat tego, jak wykorzystać wyniki badania poziomu satysfakcji do monitorowania skuteczności wdrażanych zmian i rozwiązań w firmie.
  • Możliwość znalezienia rozwiązań rzeczywistych problemów, na jakie mogą natrafić uczestnicy warsztatów w swojej organizacji przeprowadzając proces badania poziomu satysfakcji pracowników.

 Główne zagadnienia:

  • Po co badać poziom satysfakcji pracowników w organizacji?
  • Metodologie stosowane w badaniach zadowolenia z pracy – istotne cechy poprawności metodologicznej badania.
  • Etapy procesu badania.
  • Przedstawienie konkretnego narzędzia badania poziomu satysfakcji pracowników – analiza danych symulacyjnych.

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"