Cele szkolenia:
Uzyskanie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uczestnikom na uzyskanie trwałych relacji z klientami biznesowymi, poznanie standardów obsługi oraz zasad ich tworzenia, modelu satysfakcji klientów, zasad tworzenia dobrego kontaktu z klientem.
Korzyści dla uczestników:
-
Zrozumienie korzyści wynikających z utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
- Nabycie umiejętności budowania partnerskich relacji z klientami
-
Rozwój umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z klientem (renegocjacje kontraktu, reklamacje)
- Nabycie umiejętności budowania własnej wiarygodności
-
Poznanie technik komunikacyjnych użytecznych w kontakcie z klientem
- Znajomość narzędzi do diagnozy potrzeb klientów
Główne zagadnienia:
- Dział obsługi nastawiony na klienta
- Mój wizerunek profesjonalisty
- Komunikacja w obsłudze klienta
- Poznaj swojego klienta – typologia klienta
- Savoir vivre w relacjach z klientami
- Rozmowa telefoniczna – zasady
- Standardy w korespondencji e-mailowej
- Trudny klient – kim jest dla mnie
- Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.