Budowanie kultury firmy

Strona główna Co robimySzkoleniaZarzadzanieBudowanie kultury firmy

Cele szkolenia:

Budowanie kultury organizacyjnej to długofalowy proces strategii firmy. Pracownicy na wszystkich szczeblach muszą wiedzieć oraz rozumieć w jakim miejscu firma znajduje się obecnie i dokąd zmierza w przyszłości. Ponadto pracownicy powinni znać i akceptować administracyjną oraz finansową politykę firmy.  

Korzyści dla uczestników:

  • Doprecyzowanie pojęcia kultury, norm i wartości organizacji
  • Uświadomienie sobie jaki mamy wpływ na kształt kultury organizacyjnej  
  • Rozpoczęcie i/lub kontynuowanie procesu świadomego budowania kultury organizacji z perspektywy swojego stanowiska/ obszaru/ zespołu
  • Nabycie umiejętności jak skuteczne promować wśród swoich współpracowników postawy sprzyjające realizacji przyjętego w organizacji systemu wartości

Główne założenia:

  • Misja i definicja firmy
  •  Wartości
  • Modele zachowań
  • Sposoby pracy
  • Atmosfera w pracy
  • Zwyczaje
  • Komunikacja
  • Sposoby podejmowania decyzji
  • Metody zarządzania
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Prowadzanie i adaptacja nowych pracowników

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"