Cele szkolenia:
Budowanie kultury organizacyjnej to długofalowy proces strategii firmy. Pracownicy na wszystkich szczeblach muszą wiedzieć oraz rozumieć w jakim miejscu firma znajduje się obecnie i dokąd zmierza w przyszłości. Ponadto pracownicy powinni znać i akceptować administracyjną oraz finansową politykę firmy.
Korzyści dla uczestników:
- Doprecyzowanie pojęcia kultury, norm i wartości organizacji
- Uświadomienie sobie jaki mamy wpływ na kształt kultury organizacyjnej
- Rozpoczęcie i/lub kontynuowanie procesu świadomego budowania kultury organizacji z perspektywy swojego stanowiska/ obszaru/ zespołu
- Nabycie umiejętności jak skuteczne promować wśród swoich współpracowników postawy sprzyjające realizacji przyjętego w organizacji systemu wartości
Główne założenia:
- Misja i definicja firmy
- Wartości
- Modele zachowań
- Sposoby pracy
- Atmosfera w pracy
- Zwyczaje
- Komunikacja
- Sposoby podejmowania decyzji
- Metody zarządzania
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Prowadzanie i adaptacja nowych pracowników
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.