Profesjonalne biuro obsługi klienta

Strona główna Co robimySzkoleniaObsługa KlientaProfesjonalne biuro obsługi klienta

Cele szkolenia:  

Pomimo iż Klient kupuje od nas produkt lub usługę - bardzo ważnym elementem procesu sprzedaży jest personel obsługujący. Wpływ na dobre samopoczucie klienta i zaufanie do naszej marki jest wynikową nie tylko naszych produktów, ale również naszego zachowania wobec klienta. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji personelu w zakresie sprawnej, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji. Szkolenie uczy jak postępować z trudnymi klientami, agresywnymi, nieśmiałymi jak również jak radzić sobie z  pretensjami klientów, czyli jak reagować na niestandardowe, ale częste zachowania nabywców. Odgrywanie scenek pozwoli dowiedzieć się jakie zachowania pracownika świadczą o jego nastawieniu do klienta. Uczestnicy szkolenia uczą się jak należy sobie radzić z oczekiwaniami klientów. Szkolenie zawiera moduły o sposobach redukowania stresu by móc działać efektywniej. Uczestnicy szkolenia winni umieć rozpoznać różne rodzaje i poziomy lojalności klienta. dostrzegać konsekwencje utraty klientów, analizować powody ich utraty, traktować utratę klientów w kategorii kosztów firmy. Powinni dostrzegać jakie znaczenie ma dogłębne zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.

Korzyści ze szkolenia:

  • Udoskonalenie wiedzy z zakresu obsługi klienta
  • Podniesienie umiejętności w radzeniu sobie z trudnymi klientami
  • Jak rozpoznawać oczekiwania klienta
  • Jak radzić sobie ze stresem
  • Jak zarządzać czasem by klient czuł się ważny

 Główne zagadnienia:

  • Ton głosu - ćwiczenia poprawiające modulację głosu, dykcja -ćwiczenia aparatu mowy.
  • Motywowanie do lepszej pracy. Lepszej czyli jakiej?
  • Tworzenie standardu obsługi klienta.
  • Uznanie za pracę - jak kreatywnie chwalić za osiągnięcia, czy to możliwe?
  • Wizja, misja, strategia - jak przekonać pracownika, by myślał „firma to ja".
  • Życzliwość, rzetelność, uprzejmość, odpowiedzialność za słowo kanon najważniejszych cech personelu
  • Czy wychodzenie z dodatkową inicjatywą do klienta to nadgorliwość czy standard?
  • Trudni ludzie, trudne sytuacje.
  • Pomiar satysfakcji - badanie nie tylko dla klientów; jak tworzyć kwestionariusze, jak uzyskać materiał do zbudowania nowej strategii obsługi klienta.
  • Kryteria skutecznych standardów obsługi klienta - jak zbudować indywidualny dekalog profesjonalnej obsługi.
  • Style komunikacyjne - jak dopasować style, jak wykorzystać wiedzę o drugiej stronie.
  • Od manipulacji do motywacji, czyli jak nie dać się zmanipulować ale dać się zmotywować
  • Obsługa klienta - jaki wpływ na wyniki finansowe firmy ma znaczenie jakości obsługi.
  • Bariery i przeszkody mentalne uniemożliwiające prawidłową komunikację
  • Czy krytyka może być konstruktywna.
  • Asertywność - kiedy można a nawet trzeba powiedzieć NIE klientowi.
  • Wierność i lojalność klienta wobec firmy.

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"