Profesjonalna komunikacja i sprzedaż przez telefon

Strona główna Co robimySzkoleniaObsługa KlientaProfesjonalna komunikacja i sprzedaż przez telefon

Cel szkolenia:  

Zadaniem większości pracowników działu obsługi telefonicznej klienta jest kontakt telefoniczny z istniejącymi lub stałymi klientami. Podstawowe zadania jakie realizują pracownicy tego działu to aktywna sprzedaż do istniejących klientów, kontakt z nowymi klientami, wprowadzanie akcji promocyjnych lub badanie satysfakcji klientów.Celem szkolenia jest poznanie zasad profesjonalnego kontaktu przez telefon z klientami. Uczestnicy podczas szkolenia poznają podstawowe elementy wpływające na efektywność pracy przez telefon.

Korzyści ze szkolenia:

  • Szkolenie uczy jak profesjonalnie i efektywnie prowadzić rozmowy przez telefon.
  • Rozwój indywidualnych umiejętności dialogu telefonicznego i jego wysokiej skuteczności handlowej.
  • Szybkie rozpoznawanie typów klienta i dostosowanie się do rozmówcy
  • Nabycie umiejętności argumentowania i komunikacji przez telefon
  • Odpowiednie zadawanie pytań przez telefon
  • Reagowanie na zachowania „trudnych klientów”
  • Budowanie własnego i firmy wizerunku przez telefon

 Główne zagadnienia:

  • Co to jest telemarketing       
  • Rodzaje telemarketingu        
  • Podstawowe zasady pracy z telefonem      
  • Etapy rozmowy telefonicznej
  • Elementy negocjacji przez telefon        
  • Przygotowanie argumentów sprzedażowych         
  • Odbieranie telefonów i rodzaje rozmów telefonicznych
  • Narzędzia wykorzystywane w pracy z  telefonem
  • Reakcje na negatywne stwierdzenia rozmówcy

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"