Zarządzanie czasem

Strona główna Co robimySzkoleniaZarzadzanieZarządzanie czasem

Cel szkolenia:

Rozwinięcie umiejętności efektywniejszej organizacji własnego czasu pracy, poprzez precyzyjne określenie celów, zaplanowanie działań, wybór zadań priorytetowych i ich realizację.

Korzyści dla uczestników:

  •  Zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
  • Przejęcie odpowiedzialności za efektywne zarządzanie sobą w czasie
  •  Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem
  • Zwiększenie efektywności zarządzania sobą
  • Osobistej odpowiedzialności za terminowe wykonanie zadania
  • Wzmocnienia motywacji do pracy nad sobą i rozwijania umiejętności zawodowych

Główne zagadnienia:

  •  Wartość i znaczenie czasu
  •  Pożeracze czasu
  •  Korzyści dzięki właściwej organizacji czasu
  • Ustalanie celów
  • Planowanie działań
  • Podejmowanie decyzji, czyli ustalanie priorytetów
  • Realizacja i kontrola zadań

Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.

Co nowego

Wyślij do nas wiadomość

info@pbc.biz.pl

Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o zadanie ich za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiedź otrzymasz w ciągu nie później niż 24h. Zapraszamy!


Przejdź do formularza
Kontakt


info@pbc.biz.pl

Zapraszamy na cykl wideokonferencji "Zarządzanie firmą w kryzysie"