Cel szkolenia:
Celem warsztatu jest udoskonalenie umiejętności negocjowania z klientami. Zakres szkolenia jest każdorazowo dostosowany do specyfiki firmy, z którą współpracujemy oraz specyfiki współpracy z klientami sprzedawanymi produktami. Uczestnicy szkolenia podnoszą swoje kompetencje negocjacyjne zarówno w stosunku do negocjacji z nowymi klientami jak również renegocjacji istniejących warunków z istniejącymi partnerami handlowymi. Negocjacje handlowe są jednym z najbardziej efektywnych programów dającym możliwość bezpośredniego sprawdzenia jego efektywności poprzez negocjowanie warunków natychmiast po szkoleniu.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają najbardziej sprawdzone techniki negocjacyjne dające możliwość osiągnięcia optymalnych rezultatów podczas negocjacji.
Program pokazuje i uczy jak osiągać cele negocjacyjne, przy zachowaniu odpowiednich - wyznaczonych relacji interpersonalnych pomiędzy partnerami.
Korzyści ze szkolenia:
Główne zagadnienia:
Szkolenie może być realizowane w formie webinaru on line lub warsztatu w formie spotkania zamkniętego – w celu umówienia się prosimy o kontakt e-mail.